wtorek, 4 września 2012

Gościnnie CUDACZEK :) i wyzwanie motoryzacyjne:)



Witajcie Kochani!

Wraz z pierwszym wrześniowym wyzwaniem pragniemy rozpocząć cykl inspirujących  spotkań z bardzo szczególnymi gośćmi :) Gościć bowiem będziemy Was właśnie:) Każdy zwycięzca naszej zabawy zostanie zaprezentowany w Kreatywnym Polu- on i jego twórczość:) Nasz zacny Gość poprowadzi również  wyzwanie, do udziału w którym serdecznie zapraszamy.

Dziś pragniemy powitać i przedstawiać Wam przezdolnego Cudaczka


zwyciężczynię #14 wyzwania- Wspomnienie PRLu
:):)


 Powiedz nam o sobie kilka słów.

Mam na imię Kasia, ale w sieci występuję jako Cudaczek. Mam 32 lata, jestem szczęśliwą mamą 3 letniej Zuzi i razem z mężem całą rodzinką mieszkamy sobie na Śląsku. Po pracy lubię pogrzebać w ogrodzie, przeczytać dobrą książkę, a przede wszystkim pobawić się papierem, tej pasji poświęcam każdą wolna chwilę. Rękodziełem interesowałam się od zawsze, odkąd pamiętam coś malowałam, robiłam stroiki z kwiatów i ozdoby świąteczne. Scrapbookingiem zainteresowałam się dzięki mojej przyjaciółce i w 2009 zrobiłam skromne zaproszenia na chrzest mojej córki. Potem przyszedł czas na różne kartki okolicznościowe i wciągnęło mnie na dobre. Jakiś rok temu zaczęłam buszować w internecie, chłonęłam przepiękne prace dziewczyn i stwierdziłam, że ja też tak chcę, chcę mieć bloga, na którym mogłabym się dzielić tym co robię z innymi i brać udział w różnych wyzwaniach. I tak od czerwca tego roku jestem szczęśliwą posiadaczką bloga www. cudaczkowykacik.blogspot.com, na który serdecznie zapraszam!

Od jak dawna uczestniczysz w wyzwaniach Kreatywnego Pola?

Mój blogowy staż jest króciutki, ale udało mi się wziąć dotąd udział w 3 wyzwaniach Kreatywnego Pola, a to, które udało mi się szczęśliwie wygrać było moim pierwszym. Jestem z tego tym bardziej dumna, że wyróżnione ATC było czwartym jakie w ogóle zrobiłam w swojej karierze.

Czym są dla Ciebie wyzwania?

Wyzwania mają jedną ważną dla mnie rzecz- termin, w którym trzeba się zmieścić! Dzięki temu nie odkładam niczego na później (czyli czasem na nigdy...). Wyzwania motywują mnie do ruszenia szarymi komórkami i wyobraźnią, do zabawy z formą, do zmierzenia się z tematami, po które sama pewnie bym nie sięgnęła.

Czy masz swoją ulubioną technikę, w której tworzysz prace?


Nie mam swojej ulubionej techniki, jestem na etapie eksperymentowania, każdy nowy nabytek w postaci papierów, narzędzi czy dodatków wnosi ze sobą coś nowego do moich prac. Lubię trochę potuszować i potargać brzegi papieru, lubię przeszycia (nie mam maszyny więc stosuję je rzadko, bo są czasochłonne), uwielbiam wszelkiego rodzaju kompozycje kwiatowe, szczególnie na kartkach, lubię też kontrastowe zestawienia kolorystyczne. Do niedawna robiłam tylko kartki, teraz odkrywam małe i duże formy. Ogromną frajdę sprawia mi tworzenie LO. Mam ich na swoim koncie dopiero kilka poczynionych na różne wyzwania, jestem z nich ogromnie dumna, ponieważ każde zostało docenione. Lepszego debiutu nie mogłam sobie wymarzyć. To, które dzisiaj Wam prezentuję jest moim czwartym LO ;) Ostatnio do moich prac wkradają się żywe kolory, których wcześniej unikałam, kręcą mnie też media, ale na wszystko przyjdzie czas :)


Oto kilka moich prac:


Zestaw ślubny. Mój pierwszy album i pierwsza księga gości, ogrom pracy i ogromna satysfakcja. 





Radosne LO z najwdzięczniejszą małą modelką. 




Drugie życie termometru 




 Delikatna kartka z własnoręcznie wykonanym kwiatem z organzy.




 Opowiedz nam pokrótce o miejscu w jakim tworzysz.


Moim miejscem pracy jest niewielki stół w kuchni. Wszystkie przydasie poupychane są w przeróżnych kartonach na półkach obok. Jak biorę się do pracy rozkładam po kolei wszystko na stole, krzesłach i podłodze co doprowadza do szału mojego męża... A po pracy jest wielkie sprzątanie, w tym pozornym chaosie wszystko ma swoje miejsce.

Jakie są Twoje 3 scrapbookingowe/craftowe marzenia?


Żeby doba była z gumy? Niewykonalne więc odpada. Po pierwsze marzy mi się własny kącik do pracy, po drugie BIG SHOT, po trzecie żeby mi nigdy nie brakło chęci i pomysłów do tworzenia tego co kocham.


Dziękuję serdecznie za zaproszenie mnie do przygotowania tego wyzwania, jest to dla mnie wspaniała przygoda i ogromny zaszczyt.


 A moje wyzwanie będzie wyzwaniem motoryzacyjnym :)

Forma pracy dowolna, może to być kartka, LO, ATC... W wyzwaniu powinien znaleźć się akcent związany z motoryzacją (liczy się wszystko co ma kółka i silnik i porusza się po drodze).  Można być fanem motoryzacji, podróżujemy różnymi środkami lokomocji albo... mamy z nimi kłopoty. Pole do popisu jest nieograniczone tak jak Wasza wyobraźnia więc do dzieła!

A oto moje motoryzacyjne LO, mam nadzieję, że Was zainspiruje do twórczej pracy. 




Wyzwanie potrwa od 4.09.2012 do 19.09.2012 r

Dziękujemy Cudaczkowi za niesamowite wyzwanie oraz szczyptę inspiracji. 

Przypominamy, ze prace zgłaszamy przez system inlinkz, muszą być one nowe nigdzie wcześniej nie publikowane. Zwycięzca   otrzyma od nas banerek  z wyróżnieniem oraz otrzyma rabat w wysokości 10% w sklepie naszego sponsora.


Wszyscy, którzy biorą udział w wyzwaniu uczestniczą w losowaniu nagrody miesiąca.

Życzymy kreatywnych pomysłów i zapraszamy do zabawy!


5 komentarzy:

  1. Cudaczku Gratuluję :) Wywiad i wytyczne wyzwania świetne! A LO bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  2. czy moja samolotowa praca tu pasuje, hmmm? silnik to to ma, lecz po drodze porusza się tylko chwilowo...Cudaczku, jeśli kartka nie mieści się w konwencji- kasujemy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prace fantastyczne! Bardzo mi się taka wersja worka na buty podoba :) A karteczka może nie do końca mieści się w wyzwaniu, ale jest taka radosna, że warto ją zostawić chociażby do samego podziwiania :) Tutaj kwestie do rozstrzygnięcia pozostawiam dla DT Kreatywnego Pola. Dziękuje za udział w wyzwaniu!

      Usuń
  3. Zgłaszam moją kartkę z pociągiem, ale jeśli nie spełnia warunków zabawy, proszę jej nie brać pod uwagę.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń